2011. november 3., csütörtök

héjában sült krumpli - brokkolival

hozzávalók (5 adag):
8 db (1800 g) nagy méretű krumpli*,
1 fej (500 g) brokkoli*,
2 db tojás*,
2 gerezd fokhagyma*,
50 g vegyes magkeverék,
(1-2 tk magos mustár,)
szerecsendió,
só, bors,
100 g vörös cheddar

saláta,
paradicsomszósz/ketchup,
tejföl

A lesikált egész krumplikat sós vízben héjastól előfőztem (újraforrástól számítva 20 perc). A brokkolit rózsáira bontottam, a szárakat kisebb darabkákra vágtam. Először a szárdarabokat aprítottam fel késes robotgéppel, majd a rózsákat és a felszeletelt fokhagymát is utánaküldtem - az így kapott brokkolimorzsalékot szerecsendióval, sóval és borssal ízesítettem, hozzákevertem a magokat és a tojásokat (mustár is kellett volna bele, de kifelejtettem).
A langyosra hűlt krumplikat laposan elfeleztem, ha ekkorra kellőképp megpuhult volna a krumpli, mélyedést kapartam volna bele. Ennek híján viszont a brokkolimasszát a vágott felükre halmoztam, tetejére reszelt sajtot tettem (tejmentes szekciónak további magokat). Mellé saláta, paradicsomszósz/ketchup passzol. És tejföl.

forrás: BBC GoodFood
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...