2011. május 24., kedd

répás kelt palacsinta cukkinivel töltve

hozzávalók (6-8 db 22 cm átmérőjű):
120 g rétesliszt*,
120 g teljes kiőrlésű búzaliszt*,
1 csomag (7 g) szárított élesztő,
400 ml tej*,
1 kk cukor*,
3 tojás*,
5 ek olaj,
5 szál répa* - reszelve,

--------------
olaj,
2 fej hagyma*,
700 g cukkini*,
lestyán,
só, bors,
1 doboz (150 g) tejföl*

A kétféle lisztet elkevertem, közepébe mélyedést fúrtam, abban az élesztőt kevés cukorral és langyos tejjel felfuttattam, majd a maradék tejet, a villával elkevert tojásokat, a vékonyra lereszelt répát és az olajat is hozzáadtam. Habverővel simára kevertem, fél órát kelni hagytam, majd teflonserpenyőben további olaj aláöntése nélkül a tésztából palacsintákat sütöttem.
Dinsztelt hagymán megpárolt, lestyános cukkinivel és tejföllel töltöttem.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...