2014. április 14., hétfő

quinoa tavaszi zöldekkel

hozzávalók (2 adag):
80 g quinoa,
1 ek olívaolaj,
2 szál újhagyma*,
1 szál újfokhagyma*,
1 csokor céklalevél*,
200 g zöldspárga*,
1 csokor borsóhajtás*,
1 darab avokádó,
fél citrom leve,
só, bors

A quinoát kétszeres mennyiségű vízzel és kevés sóval megfőztem, félretettem.
Serpenyőben, kevés olajon pirítani kezdtem a felszeletelt / feldarabolt zöldségeket: szívósságuk sorrendjében, egymás után beledobálva az újhagymát, a fokhagymát, a céklalevelek szárát, a spárga alsó részeit, a zöldborsó fiatal hajtásait (értsd: zsenge levelek és hajtáscsúcsok, kacskaringók), a cékla leveleit felcsíkozva és a spárgafejeket. Közben sóztam, borsoztam. Amikor kicsit megpuhultak, de még nem estek össze, akkor jó. 
Quinoával és felszeletelt avokádóval, kevés citromlével megcsurgatva tálaltam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...